Nog maar een paar uur - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Imke en Nanne Visser - WaarBenJij.nu Nog maar een paar uur - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Imke en Nanne Visser - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar uur

Door: Nanne

Blijf op de hoogte en volg Imke en Nanne

27 Juni 2014 | Nederland, Arnhem

De koffers zijn gepakt en vanavond alweer de laatste avond in ons eigen vertrouwde bedje. Morgen begint het grote avontuur, onze reis naar Suriname. Wat heb ik er zin in!

Na maanden van voorbereiding lijkt nu alles te zijn geregeld. De afgelopen week hebben we vooral veel dingen afgesloten. Voor ons allebei de laatste werkdag, Imke die haar stage heeft afgesloten met een 9 en ik heb gister mijn diploma in ontvangst mogen nemen. En woensdag natuurlijk ons afscheidsfeestje, veel vriendinnen en familie die gedag kwamen zeggen. En natuurlijk hebben we deze avond afgesloten in de stad. Voorlopig is alles voor het laatst want wat klinkt twee maanden lang, maar ik ben ervan overtuigd dat de tijd voorbij vliegt.

Gister was voor mij een speciale dag, nadat ik vorige week gehoord heb dat ik dan toch echt geslaagd was voor de Havo mocht ik gister dan ook werkelijk het diploma in ontvangst nemen. Echt voor de allerlaatste keer naar de middelbare school en ik kan deze periode afsluiten met deze mooie reis.

Ook willen we iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes, cadeautjes en de bedragen die zijn gegeven voor onze projecten. We hebben een geweldig bedrag van maar liefst 1000 euro opgehaald. Echt fantastisch!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Imke en Nanne

Actief sinds 03 Juni 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 10222

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 21 Augustus 2014

Suriname 2014

Landen bezocht: