Kriebels - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Imke en Nanne Visser - WaarBenJij.nu Kriebels - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Imke en Nanne Visser - WaarBenJij.nu

Kriebels

Door: Imke

Blijf op de hoogte en volg Imke en Nanne

02 Juni 2014 | Nederland, Arnhem

2 juni 2014, nog een gewoon dagje aan school werken. Maar stiekem ben ik enorm druk met alle voorbereidingen voor Suriname. Hoe meer je er mee bezig bent, hoe enthousiaster je wordt. En hoe meer kriebels je krijgt. Want stiekem is het toch eigenlijk allemaal wel heel spannend! Moet ik een koffer meenemen of toch een backpack? Welke schoenen moet ik meenemen, mijn roze hakken of toch de groene bergschoenen? Wanneer ga ik mijn visum aanvragen? Heb ik wel wifi daar?

Allemaal vragen die door je hoofd spoken, want het is nogal wat zo'n reis. Dacht ik eerst, ik boek en 1,2,3 ik ben er, weet ik nu wel beter. Wat moet er ontzettend veel geregeld worden voordat je kan gaan! Gelukkig ga ik niet alleen en kan ik het meeste samen met Nan regelen. De belangrijkste dingen zijn al geregeld, maar toch moeten er nog een paar dingen worden vastgesteld en stijgt het stressgehalte elke dag een beetje meer.

Terwijl de stress toeneemt, nemen de dagen af. Zodra de wekker gaat staat het in grote letters op het scherm van mijn Iphone: 25 days till Suriname! Ik heb er zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Imke en Nanne

Actief sinds 03 Juni 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 10246

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 21 Augustus 2014

Suriname 2014

Landen bezocht: