Introductie project - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Imke en Nanne Visser - WaarBenJij.nu Introductie project - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Imke en Nanne Visser - WaarBenJij.nu

Introductie project

Door: Nanne

Blijf op de hoogte en volg Imke en Nanne

04 Juli 2014 | Suriname, Paramaribo

Vandaag is dan ook mijn kennismaking met het project. Samen met 2 andere meisjes gaan we volgende week starten. Met de taxi vertrekken we om 10:30 richting het weeshuis. Veel kinderen waren toch thuis omdat er een les was uitgevallen. Na een rondleiding spreken we af dat ik dinsdag ga beginnen.
We besluiten om te gaan zwemmen bij het hotel naast ons huisje. Het zonnetje schijnt en wat was het lekker om in het zwembad te springen. Na 10 minuten begint het dan toch echt donker te worden en krijgen we een plensbui die niet lijkt te stoppen. En dat duurder ook wel even, we besluiten terug naar huis te gaan en natuurlijk, thuis aangekomen breekt de zon weer door.
Na een tijdje merkt Imke op dat het lijkt alsof ik verbrand ben, en ja hoor; knalrood! Heel gek, want ik had er niks van gemerkt. Vandaag krijg ik een kamer met airco en dus moet er verhuist worden. En we moeten gaan inpakken voor de jungletour! Onze waterdichte rugzakken komen te voorschijn en ook de waterschoenen, hoofdlamp en het zakmes worden ingepakt. Nu lekker slapen en morgen gaan we dan eindelijk de jungle in! Dus over 4 dagen pas weer een nieuw verslag,

• 07 Juli 2014 - 15:25

Jetty:

Hoi Imke en Nanne,
    Wat leuk om zo mee te kunnen leven via jullie verslagjes. Ook al ruik ik niks, ik kan me zo wel een beetje een voorstelling maken. wat genieten jullie goed van je rustige en gezellige leventje daar, klinkt allemaal goed en jullie lijken ook al aardig aangepast, fijn. Spannend op jungle tocht, ik hoop niet al te veel last van het dierengespuis en dan eindelijk aan de slag.Geniet ervan, maar dat doen jullie wel. Wij zijn gisteren al aan de slag geweest in W,s nieuwe huis, geweldig hoor, het voelt goed en is een fijne plek. De WK houdt ons ook bezig, merk je er daar ook wat van. Ik was zaterdag op het leidseplein, gekkenhuis als ze weer net niet scoorden. Heb nu ook lekker vakantie. Nou dames, veel plezieren tot horens. heel veel liefs, jetty

• 07 Juli 2014 - 22:34

Ellen:

Ha dames,
    We hebben jullie gemist met het familiehockeytoernooi wel leuke wedstrijden gespeeld maar we misten met name wat mankracht!
    Ben benieuwd naar jullie jungle-verhalen!
    Liefs ellen

• 08 Juli 2014 - 14:26

La Famille A La Chateau De Montrouant:

Hallo meiden, wij wachten met spanning op jullie jungleverhalen, hier gaat het prima.Opa komt tijd tekort. Regen en zon, lekkere kip en franse frites. vanochtend de markt bezocht in Clayette en wat gewinkeld, en we maken ons op voor de voetbalwedstrijden. Verder loopt er vandaag en morgen een cameraploeg van Rtl 4 rond op de camping om opnames te maken van deze byzondere camping. Wat we ook kwijt willen, Oma is erg goed in yathzee. Volgens Harm te goed. Tot het volgende verslagje, au revoir